Пижолан пак е с подобрения! :)
От планЪТ, който съставих преди доста време, бавно и сигурно бележа напредък.
Сутринта пИжо се сдоби с нова бибитка и с оправен ляв фар. Остава ми само ръчната спирачка, ключалката на багажника и да залепя пластмаските му. А таткото прояви желание да му вдигне броните.
И във връзка с ъпгрейдите да се оплача, че съм брутално разочарована от себе си.. Докторът-електричар за Пижо беше в Бъкстон, на ул.Пирин 20. Е, няма такова неориентирано същество като мен за въпросния квартал. Никога не съм се лутала толкова време. И следващия ъпгрейд, който задължително сама трябва да закупя е нова карта на София. Защото иначе рискувам отново да се мотам като муха без глава насам-натам и да тормозя сума нещастни хорица да ме ориентират.
За мой кофти късмет по дупките из оная част на София затрих и 2 от тасовете ми, което беше неприятно.. Но.. ко да се прави.
И сметнах точно колко харчи пежото, за да приключа въпросната тема - 7/100. Браво на колето! :)
От планЪТ, който съставих преди доста време, бавно и сигурно бележа напредък.
Сутринта пИжо се сдоби с нова бибитка и с оправен ляв фар. Остава ми само ръчната спирачка, ключалката на багажника и да залепя пластмаските му. А таткото прояви желание да му вдигне броните.
И във връзка с ъпгрейдите да се оплача, че съм брутално разочарована от себе си.. Докторът-електричар за Пижо беше в Бъкстон, на ул.Пирин 20. Е, няма такова неориентирано същество като мен за въпросния квартал. Никога не съм се лутала толкова време. И следващия ъпгрейд, който задължително сама трябва да закупя е нова карта на София. Защото иначе рискувам отново да се мотам като муха без глава насам-натам и да тормозя сума нещастни хорица да ме ориентират.
За мой кофти късмет по дупките из оная част на София затрих и 2 от тасовете ми, което беше неприятно.. Но.. ко да се прави.
И сметнах точно колко харчи пежото, за да приключа въпросната тема - 7/100. Браво на колето! :)
Коментари