Пропускане към основното съдържание

След рожденденски емоции..



"Хороводец" скоро ще навърши заветната (и отговорна) възраст от 3 години. Сядам да пиша този пост и под еуфористичното въздействие на моя собствен рожден ден. Това беше първия рожден ден, в който искрено си признавам, че много се притесних от количеството хора, които побра залата на Екзарх Йосиф 60. И най-хубавото от всичко беше, че тези хора бяха събрани основно от една идея - да се позабавляваме заедно! Залата беше изпълнена с много обич, радост, (запотени стъкла) и усмивки :-)

По принцип писанията ми са с доста ясно изразена конкретика за идеята им. В момента просто се чувствам щастлива. От това, което ми давате, от това, което виждам по лицата на всеки един. Защото народните танци не са само и единствено заучени движения. Те са единство, общност, любов, разбирателство и най-вече - приятелство! :-) А това е най-важното нещо, което намирам във всеки един от вас.


Последната година предприех  много крайни и драстични промени в личния ми живот, за да гоня и преследвам една мечта. Която малко по малко започва да се сбъдва. Е, по трудния начин (не на всеки му е даром всичко), но така наградата е още по-сладка. Но и предизвикателствата в Живота са още по-интересни и прекрасни, когато имаме какво да преодолеем. А всеки път ни учи на нещо ново и различно. Неслучайно хората са казали вечната истина, че промяната е развитие.

Аз съм човек, който обича да благодари. Да връща положителните думи, да изказва всичко красиво, което го е впечатлило по някакъв начин. Защото знам колко е труден живота на всеки един - и знам колко рядко се случва това нещо в днешно време. Затова и ви благодаря отново. На всички - за усмивките, за желанието, за емоциите, за изненадите, за доверието, обичта и настроението! На всеки един повод за събиране виждам познати лица, с които още преди години сме се събрали покрай танците - и те са нещото, което продължава (и ще продължава) да ни сплотява. Независимо дали пътят ни е поел в различни посоки, независимо от промените, които са се случили в нашия живот - танцът остава и ще продължава да ни събира и сплотява. Както и вратите на "Хороводец" са винаги отворени за всеки един. 


Благодаря ви и за това, че с вас всичко е искрено, честно, откровено и бяло :-) Това прави живота по-лесен. Последната година и много отношения се зародиха покрай групата (мислех да слагам червени фенери, но да не вземат да се притеснят новодошлите :D ). А това е абсолютния признак, че сте намерили своите сродни души.

Някои от вас са с мен още от началото на тази идея :-) Нестор, Веско, Надето, Бистра, Любчо, Иво, Максим, Дилянка, Ани, Олето.. Няма да цитирам точно имената, но въпреки новите посоки и пътеки, ние продължаваме да сме заедно :-) Понякога - по нов и различен начин, но нали животът е една непрестанна промяна? Всеки един е дал частичка от себе си за нещо общо и голямо. И това е нещото, за което искрено ви Благодаря! :-) 

Коментари

Unknown каза…
И аз (ние) ти БЛАГОДАРЯ, за всичко което ни учиш, за цялата обич, усмивки и танци с които ни даряваш и за чистотата с която ни предаваш своите емоции на танца. Затова и Моята (нашата) обич винаги ще е чиста към теб, където и да сме и каквито и да сме. Пиша и в множествено число защото знам че много хора са на моето мнение и изпитват същото като мен.

Популярни публикации от този блог

Какво могат - и какво не могат да ми дадат народните танци?

Последните 2-3 години се вижда една много силно изразена тенденция за връщане към народното ни творчество - и изключително голям интерес към народните танци като цяло. В това, разбира се, няма абсолютно нищо лошо. Мотивацията на хората за включване в редиците на клубовете е съвсем различна обаче. И много често търпи развитие по време на обучението. Какво всъщност могат - и какво не могат, да дадат танците (това е лична позиция - и естествено може да бъде критикувана, осъждана или неразбирана): 1. Двигателна култура. Със сигурност ако човек никога през живота си не се е сблъсквал с някакво движение - независимо дали то е лека атлетика, фитнес, разходки, планинарстване, народните танци ще му дадат нещо ново и различно. За жалост обаче, когато вече сме израсли детската възраст, това се случва много по-бавно. Но - както с всяко нещо, всичко е въпрос на усилия и желание от страна на танцуващия.  На много хора първоначалната им концепция за започване на обучение по народни танци е р

Не забравяй откъде си тръгнал!

Рядко използвам удивителна в заглавие - освен ако не искам да изразя някаква много голяма емоция. Ами случаят е такъв. Вече почти ежедневно започвам да наблюдавам хора, които тотално са забравили какво е да си 'начинаещ' в нещо. Откъде са тръгнали, по чии стъпки са вървели и как самите те са се учили. А е повече от ясно, че никой не се е родил научен. Самият ни живот, начина, по който се развиваме - е с непрестанно учение. И това да не забравяме, че и самите ние сме били неуки в нещо, е изключително важно. Защото не позволява да подценяваме и другите, които се учат в момента. Да ги заклеймяваме или да ги осъждаме. Българите специално много сме свикнали да не гледаме гредата в нашите очи - а да забелязваме треската в чуждите. За мен най-важното нещо е всеки един човек да се самооценява възможно най-разумно, рационално и правилно. Да не се величае прекалено - или обратното (за което по-често съм говорила в блога): да се подценява и да си набива ниско самочувствие. Първот

"Когато ученикът е готов, учителят ще се появи"

Цитираното заглавие е една будистка поговорка, която изключително много уважавам и която Тери ми беше споделил много отдавна. Последните дни по стечение на обстоятелствата са ми много силна причина да се обърна към себе си. Преди време един близък мой човек ме беше питал защо имам нуждата да пиша в блога. Какъв е този мерак за писмено изразяване на вътрешния ми духовен свят. Всъщност отговорите са няколко. Понякога просто искам да оставя мислите сами да се съчетаят и на повърхността да излезе това, което вероятно иначе няма да имам повод (или причина) да изкарам. В някаква степен това помага и на мен самата да събера и подредя мозайката на различни ситуации. А понякога имам нуждата просто да излея емоцията, която ми се е насъбрала от различни поводи и събития. По-интересното е, че все повече познати и приятели започват да ми споделят, че следят моя блог. Включително и хора, които вече не са от обкръжението ми, което все пак ме кара да се надявам, че съм успяла да дам нещо